Қазақ тілі Ресми –іскерлік қатынас тілінің ауызша түрі

Сабақ жоспары

САБАҚ:65

Мектеп:№26 

Мұғалімнің аты-жөні:Әбдіқалықова И.

 

 

 

 

 
 

 

СЫНЫП:10«А»

 

Қатысқандар:9 Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Т1. Мәтінге өз жауабы мен өз көзқарасын білдіру

А4.Кез келген тақырыпқа сөйлеседі және өз ойын жеткізу

Ж2. Таңдалған тақырып бойынша көркемдегіш құралдар мен тіркестерді тиімді қолдана отырып мәтін жазу

 

 

 

Бағалау критерийлері Мәтінге өз жауабы мен өз көзқарасын білдіреді.

Кез келген тақырыпқа еркін сөйлеседі және өз ойын анық жеткізеді. Таңдалған тақырып бойынша көркемдегіш құралдар мен тіркестерді тиімді қолдана отырып мәтін жазады

Бағалау критерийлері дискрипторлар

Мәтінді түсініп оқиды.Өз көзқарасын білдіреді.

Тақырыптарға еркін көркемдегіш құралдарды қолданып мәтін жазады.

Берілген тақырыпта сөйлеседі.

Өз ойын еркін жеткізеді.

Алдыңғы оқу: Тілдік қарым-қатынастың қызметін біледі.

Ресми –іскерлік қатынас тілінің жазбаша түрін біледі.

 

Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Басы

/1 мин/

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу,түгендеу

Үй тапсырмасы

284-беттегі шығармашылық жұмысты орындау.

Ақиқат па,жалған ба? Сабақты қорыту

Қағаз түріне қарай екі топқа бөлінеді.

Қима қағаздар арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы табылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түйін сөз:Отан үшін отқа түс,күймейсің

 

 

Түрлі қағаздар

 

Ортасы

 

Негізгі бөлім

Ақпарат алу стратегиясы арқылы 2 топқа мәтін беремін.

1.Мәтінді жүгіртіп оқып,топта түсінгендерін талқылайды.

Әр топтан баяндаушы түсінгенін баяндайды.

2. Сканерлеп оқыту әдісі

248-жаттығу.

Топтарға мәтін беремін. Мәтіннің ішіндегі керексіз  сөздерді алып тастайды. Мәтін не туралы?

 

249-жаттығу РАПТ әдісі арқылы «Мен таңдаған тұлға»тақырыбында ресми үлгіде мерекелік құттықтау арнап, басты қасиеттеріне этикеттік талап үлгілерін сақтай отырып жазады.

250-жаттығу.

Екі жақты күнделік өлеңді оқиды.Топтар бөліп,кестені толтырады

Тұлғаға кеңес Тұлғалық қасиет
   

 

251-жаттығу/ауызша/

 

Сөздердің байланысу түрлеріне әр топ 1-1-ден мысал айтады.

 

 

Үлестірмелі материалдар

 

 

 

Үлестірмелі материалдар

 

 

 

Ашық хаттар

 

 

 

Постер

Соңы

2 мин

 

Үйге тапсырма

Венн диаграмма арқылы қорытындылайды

 

 

 

252-жаттығуды орындау шарты бойынша

 

Кері Байланыс

 

Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

 

Зуылдақ әдісі

 

 

 

 

 

Үлестірмелі қағаздар

Қосымша ақпарат

 

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс

(тəрбие элементі).

     
Рефлексия Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта
Сабақтың мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
мен оқу  
міндеттері  
орындалды ма?  
Бүгін оқушылар  
не үйренді?  
Сабақ қалай өтті,  
қандай деңгейде  
өтті?  
Жоспарланған
саралау жақсы
іске асты ма?
(тапсырмалар
сəйкес болды ма?)
Уақытты қалай
пайдаландым?
Жоспарыма
қандай өзгеріс
енгіздім жəне
неге?
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту
мен оқуға қатысты)?
1:
2:
 

Осы  сабақтың  барысында  барлық  сынып  немесе  жекелеген  оқушылар  жөнінде      келесі

сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1:
2:

 

 

 

Сондай-ақ, оқыңыз

Сыныптан тыс оқу сабағы – әдебиет сабағының жалғасы.

Ақмола облысы, Аршалы ауданы, № 2 Аршалы орта мектебі, Қазақ тілі пәнінің мұғалімі, Нуртазина Білімжан …