Сабақтың тақырыбы: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді пайдалану (есеп шығару)

 

Эстетикалық бағыттағы Жаңа ауыл жалпы білім беретін орта мектеп ММ.

Сынып: 9

Пән мұғалімі:  Жөкешова Л.Е

Пәні: Алгебра

Сынып   9   Күні: 1.03.2016

Тақырып: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану (есеп шығару)

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

  • Тақырып бойынша білімдерін кеңейтеді
  • Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді пайдалана алады
  • Өрнектерді түрлендіреді, ықшамдайды, тепе-теңдіктерді дәлелдейді
  • Сөз қорын толықтырады.
  • Өзін-өзі реттейді

Модульдер.

  • Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер
  • Сыни тұрғысынан ойлану.
  • Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық.
  • Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану.

Әдіс-тәсілдер.

  • Жалғасын тап» әдісі арқылы топқа бөлу, «өрмекшінің торы» әдісі арқылы қайталау, «сәйкестендіру» тәсілі арқылы формула құрау, «таза тақта»  әдісі арқылы есеп шығару, 6 қалпақ тәсілі арқылы сабақты қорытындылау.

Ресурстар.

  • Жіп, үлестірмелер, бағалау парақшасы, формулалар,стикерлер, ватман. Оқулық, нотбук, түрлі түсті маркерлер, смайликтер.

Оқушыларды оқыту үшін бағалау түрлерін кіріктіру:

  • Бармақ арқылы бағалау.Критериалды бағалау. Смайликтер арқылы бағалау, «Медаль және миссия» бағалау

Кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі;

Мұғалім әрекеті

А) Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру  мақсатында оқушыларға психологиялық тренинг өткізеді

Ә)Оқушыларды топқа бөледі

Оқушы әрекеті

А)Оқушылар «шаттық шеңберге» тұрып, ішкі шеңбердегі оқушылар қарсы тұрған жолдастарына бойындағы ең жақсы қасиетін айтады. Мысалы «Әсел, сен өте мейірімдісің…»

Ә) Үлестірме  материалдардан тригонометриялық тепе-теңдіктің «жалғасын тап» тапсырма арқылы 2 топқа бөлінеді (tg, ctg )

Б)Топ ережесімен танысады.

Қызығушылықты ояту

«Өрмекшінің торы» әдісі. Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызу және де жіп беру, тапсырмасын түсіндіру

Оқушылар шеңбер бойымен тұрып, тригонометриялық функциялардың мәндерін айтады.

Сабаққа мақсат қою

«Білу ғана аз, сол білгеніңді істе қолдана білу керек» Иоган Гете. Әрбір топқа бағалау парақшаларын таратады, бағалау критерийлері  құрылып,  сол арқылы оқушылар бағаланады. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатымен танысады.

Мағынаны ашу:

«Сәйкестендіру» қиындыларды  пайдаланып тақырыпқа байланысты теориялық материалды қайталатады. Әр топқа қиындылардан формула құрастырады, тақтада іледі. Сергіту сәті Оқушылар  орындарынан тұрып  сергіту жаттығуларын орындайды. Алған білімдерін бекіту

А) Шапшаң есепте (ауызша)

Ә) «Таза тақта» әдісі  (ҰБТ есептері)

Б) Деңгейлік тапсырмалар.

А) Оқулықтағы №313, 314есептерді ауызша орындату

Ә) ҰБТ кітапшаларынан жинақталған тақырыптық есептер шығару. Бір оқушы жазады келесі жалғастырады, келесісі аяқтайды.

Б)  А деңгей -№315(а,ә)

В деңгей – №317

С деңгей – №321(а,ә)

Қорытынды:

Қысқа қорытынды тест жұмысын ұсынамын. Тест жұмысын орындайды  көршісімен алмасып тексереді.

Сабақты талдау:

«Де Бононың 6-қалпақ» стратегиясы арқылы сабақты қорытындылау

Білім деген-биік шың.Оған самғап қыранда, өрмелеп жыланда шығады. Алаштың ұл-қызы білім атты биік шыңға қыранша самғап шығуы керек. Н.НАЗАРБАЕВ

Ақ қалпақ-Сіз қандай ақпарат алдыңыз?

Қара қалпақ-Қандай қиыншылықтары бар?

Сары қалпақ-Жағымды, пайдалы жақтарын саралаңыз.

Жасыл қалпақ-Барлық жаңасын және қызықтысын айтыңыз.

Қызыл қалпақ — Қызыл қалпақты адамда эмоциялар, сезу, сезімдер билейді. Осыған байланысты сенде қандай сезімдер болды?

Көк қалпақ– Неге қол жеткіздік? Болашақта не істеу керек? Қорытынды жасаңыз.

Бағалау Топтық бағалау, Бармақ арқылы бағалау Смайлик  арқылы бағалау. Топ басшысы бағалап отырады. Жұптық бағалау. Оқушылардың бағалау парақшаларындағы формативті бағалары бойынша жиынтық баға шығарады. Топ басшысы топ мүшелерінің жұмысын бағалайды қорытындылайды, Мұғалім бағалауы.

Ресурстар: үлестірме  материалдар, жіп, бағалау парақшалары, формула, оқулық смайликтер. үлестірме материалдар, қалпақ, медальдар. мадақтау және миссия. Оқушылардың  әрбір сабақ  кезеңдегі жетістіктерін  айтып, мадақтау.

Мұнда «Медаль» жұмыстың жақсы жағын айқындап, «Миссия» келешекте нені жақ-сартып, неге назар аудару керек екенін білдіреді. Осы жерде Миссияның атқаратын рөлі зор. Себебі осы «Миссия» арқылы оқушы алға қарай жылжиды.

«Білімді»

«Ең талапты»

«Білімді шығармашыл»

«С. Ковальевсая ізбасары» –

«Тапқыр»

Үйге тапсырма

А)№318

В)323

С)326

Кері байланыс Оқушыларға стикерлер таратамын. Оқушылар бүгінгі сабақта алған әсерін смайлик арқылы білдіреді. Тақтада іледі.

Топ басшысының аты-жөні: Оқушының аты-жөні, «Өрмекшінің торы» тригонометриялық функциялардың мәні (меңгеруі), Сәйкестендіру»  тригонометриялық тепе теңдіктер формуласы (меңгеруі). Есеп шығару./ Шапшаң есепте/ Есеп шығару/ Деңгейлік тапсырма/ Тест/ Қорытынды баға/ Мұғалім бағасы/

ҰБТ есептері:

Тест.

  1. Есепте.                                                      а)-1  в)0  с)1
  2. Өрнекті ықшамда:                                а)    в)    с)
  3. Ықшамдаңыз:         а)     в) х   с)
  4. Тепе-теңдікті дәлелдеңіз:
  5. ;

А)          в)         с)

Дұрыс жауаптары:

1.С

2.В

  1. с

4.

5.с

Сондай-ақ, оқыңыз

Сыныптан тыс оқу сабағы – әдебиет сабағының жалғасы.

Ақмола облысы, Аршалы ауданы, № 2 Аршалы орта мектебі, Қазақ тілі пәнінің мұғалімі, Нуртазина Білімжан …